2020. március 27., péntek

Jó reggelt!

Boldog pénteket mindenkinek!

Digitális iskola 10. nap. Juhúúúúúú!😊

A múlt hétről hiányolok néhány naplót etikából. A táblázatban látod, hogy kitől kaptam meg és kitől nem. Ha a te sorodban nincs "x", az azt jelenti, hogy lógsz még nekem azzal a feladattal. A mai nappal nyugodtan elkezdheted pótlólag írni, és az ötödik nap után küldd majd át nekem emailen. Továbbra is várom.

ONLINE ÓRÁK MA:

Délben András bácsi matek csoportjának online óra, ha jól látom. 

Hagyj üzenetet itt a Megjegyzéseknél. 

Szép napot és jó hétvégét mindenkinek! 

22 megjegyzés:

  1. jó reggelt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Jó reggelt csak most tudtam meg hogy nem írtam be magam

    VálaszTörlés