2020. március 20., péntek

Osztályfőnöki Szolgálati Közlemény

Drágáim!

Napi életjelet fogok kérni mindenkitől. Ez lesz a hiányzások adminisztrálása.

Minden reggel lesz egy beköszönő posztom a napi tudnivalókkal. Azzal kezdd légy szíves a tanulást, hogy idepöttyinted a MEGJEGYZÉSEKHEZ, hogy "jelen" vagy "itt" vagy "jó reggelt" vagy "sziasztok" vagy valami ilyesmi. Ha nem vagy gmail-lel bejelentkezve, akkor pedig a nevedet is írd mellé.

Aki nem jelentkezik le, annak szólok a szüleinek, mintha nem jöttél volna aznap iskolába, és igazolatlan hiányzásnak számít.

Minden nap délelőtt 10 óráig le kell jelentkezni.  

Ha valaki beteg és alszik sokáig, pihenjen, de jelezzenek a szülők.
Elutazni meg úgyse utazik senki sehova most...  
Egyébként meg munkanap, úgyhogy legeslegeslegkésőbb tízkor legyen mindenki képben.  😊

Most tegyünk egy próbát! Mielőtt bármi mást csinálnál, jelezz a megjegyzésekben, hogy itt vagy és láttad, amit írtam, akárhány óra is van. Hétfőtől pedig élesben megy. Figyeljetek egymásra. Ha valakinek a neve nincs itt, keressétek ti is egymást!

Köszönöm,
Évinéni

24 megjegyzés:

  1. Jó reggelt! Az előbb is én voltam, de a gmail címmel nem írja oda a nevem!

    VálaszTörlés
  2. Én is lejeln vagyok nem haltam meg

    VálaszTörlés
  3. Jóóó reggelt F. Attila

    VálaszTörlés