2020. április 17., péntek

Jó reggelt és osztályfőnöki

Ennek a hétnek már vége is!

A hétfői áramszünet sokakat érint, de semmi gond. Aznap csak gyakorló feladatok lesznek a blogokon - majd megcsinálod őket, amikor visszajön az áram. Nem lesz benne határidős visszaküldenivaló.
Nem csináltam most külön osztályfőnöki posztot... Mindenki jól van?
Ma ne csak a köszönést írd ide a megjegyzésekhez, hanem írj valamit magadról, hogy hogy vagy, minden rendben van-e. 
A felvételizők kaptak már visszajelzést? Agyatokra mentek már a kistestvéreitek? 😋Szoktatok segíteni főzni? Gondoltad volna, hogy lesz olyan, hogy hiányzik a suli? Szereted a tavaszt? Kipróbáltál most otthon valami új dolgot, amit előtte sosem csináltál?
Legalább egy mondattal írj többet, mint máskor, amikor csak beköszönsz.

Én életemben ennyit nem főztem, nagyon hiányzik, hogy lássalak is benneteket, amikor tanulunk, de nagyon örülök a jó időnek és annak, hogy lehet kicsit kertészkedni. Sokat segít a bezártságon, hogy sétálhatok a kutyáimmal, olyankor teljesen kikapcsolok. Kicsit sajnálom, hogy elmaradnak az év végi nagy rendezvények az iskolában, de fontosabb, hogy mindenki biztonságban maradjon, otthon. 
Most Ti jöttök.
 
Szép napot mindenkinek! Jó hétvégét!

16 megjegyzés:

  1. Jó reggelt ! Nekem még nem annyira hiányzik a suli . Néha segítek főzni . Én nagyon szeretem a tavaszt ! A sok szép virágot a jó illatokat .

    VálaszTörlés
  2. Patrik vagyok. Jó reggelt. Jó hogy nem kell korán felelni. Hát én sütöttem Tegnap amerikai palacsintát. Hát én már várom a nyarat de nem lesz olyan mint a többi, például nem megyünk tengerpartra.

    VálaszTörlés
  3. Jó reggelt nekem nem a suli hiányzik hanem a barátnőim/barátaim és segítek amikor tudok itthon vagy akárhol

    VálaszTörlés
  4. jó reggelt!nekem nem hiányzik a suli.

    VálaszTörlés
  5. Én még nem kaptam a felvételiről levelet . Szoktam anyának segíteni főzni.

    VálaszTörlés
  6. Jó reggelt.Én anyának szoktam segíteni takarítani.

    VálaszTörlés
  7. Jó reggelt! Én anyának szoktam segíteni főzni.

    VálaszTörlés
  8. Jó reggelt nekem nem hiányzik a suli.És segitek anyának takaritani.

    VálaszTörlés
  9. Jó reggelt! Én nekem se hiányzik a suli

    VálaszTörlés
  10. Jó reggelt!
    Kata
    Sokat kertészkedek,meg kratívoskodok.

    VálaszTörlés