2020. április 29., szerda

történelem

Kedves Hatodikosok!

Nagyon- nagyon örültem a sok megoldott feladatlapnak!!!
Sajnos, én még csak most tanulom ezt a mesterséget, így a 3. és 5. feladathoz hiába állítottam be, hogy több jó válasz lehetséges, vmi nem sikerült.
Mennyire hiányoznak a segédeim!! Atesz, Beni... nehéz dolgom van nélkületek!

Kijavítottam a lapokat, a pontszámokat visszaküldtem..A jegyeket beírom az enaplóba.
Megjelent Noncsi és Zsolti is, akikről eddig semmit sem  tudtam. Hurrá!!! Csak így tovább!

Már csak 2 lecke van ebből a fejezetből,mire végzünk, addigra megtanulok több jó válaszos feladatot is felrakni.

Ma azt kérem, olvassátok el a Tudomány az újkor kezdetén című leckét, tk. 63.  o.
Írjátok le a füzetbe, mi fűződik Kopernikusz, G. Bruno, Descartes és G.Galilei nevéhez.
A fotókat a szokásos módon várom.

Szép napot! Szép hosszú hétvégét kívánok!
Katinéni

1 megjegyzés: