2020. május 7., csütörtök

Jó reggelt és osztályfőnöki

Elnézést kérek a tegnapi kimaradásáért, annyira a jegyek összesítésével voltam tegnap éjjel elfoglalva, hogy pont ez kimaradt. Tudjátok, hogy csak éjjel tudok dolgozni.

Ellenben meglepve láttam, hogy milyen sok lecke kimarad, amit nem küldtök vissza. Akinek nem inge, ne vegye magára, de nagyon figyeljetek oda, mert nemsoká itt az év vége. Figyeljétek a jegyeiteket az enaplóban, kiírja szerintem az átlagot is, hogy a jelenlegi jegyeitek alapján hogy álltok. 

Én a magam részéről be fogom vezetni (és hallottam már kollégáktól is hasonlót), hogy az online órákon való aktív részvételért is jegyeket fogok adni. Ez egy jó lehetőség szerintem, hogy ötösöket gyűjtsetek, de ezt majd az angolos részen leírom.

Ha valakinek kérdése van, nyugodtan keressétek a szaktanárokat vagy engem.

Szép napot mindenkinek!

HAGYJ ÜZENETET A MEGJEGYZÉSEKBEN!


17 megjegyzés: