2020. június 10., szerda

történelem

Kedves Hatodikosok!

Nem könnyű 3 hónap áll mögöttünk! Nekem szörnyű nehéz volt a blog, a google űrlap és a redmenta kezelésének megtanulása. Sokat szenvedtem a visszaküldött munkák táblázatba jegyzésével, talán néha hibáztam is, de nem szándékosan, és ha szóltál, igyekeztem kijavítani. Gondolom, hogy számotokra sem volt egyszerű a hirtelen átállás, főleg, ha a technikai eszközök is hiányoztak.  Szóval a nehézségek ellenére mégis csak haladtunk valamit, és remélem, bennetek is megmarad néhány dolog a tanultakból.
Úgy érzem, vannak, akiknek jót tett a digitális oktatás, sok jó jegyet írhattam be olyanoknak, akik talán élőben, órán nehezebben teljesítettek.
Én nagyon elégedett vagyok az osztály teljesítményével, nagyon-nagyon büszke vagyok Rátok, 
a sok szorgalmi feladat megoldásra, a szép füzetképekre, a lelkiismeretes munkátokra!!

Ma már nem kezdünk új témába. Eljutottunk a magyar- és világtörténelemben is a XVIII. század elejére, sok-sok érdekességet megtanulhattunk az emberiség újkorából, a magyarság helytállásáról, elődeink tetteiről.
A mai és a hétfői óra  év végi ismétlés. Nézd át a füzeted, mi mindent vettünk ebben a néhány hónapban, nézd meg, el tudsz-e igazodni a feljegyzéseid között. Ha igen, akkor veregesd meg a vállad, dicsérd meg a munkádat, hiszen jól dolgoztál. Ha nem, akkor nézd meg, mit tudsz majd javítani a következő évben.
Gyakorlásképpen sokféle feladattal találkoztatok, rátok bízom, melyiket használjátok. A youtube-on minden csata megvan animációs feldolgozásban, érdemes azokat is megnézni.
Sok történelmi filmet ajánlanék (emlékeztek, ígértem A vasálarcos-t megnézzük),  az Egri csillagokat feltétlenül nézze meg mindenki!

Jó volt veletek, de ősztől már más fog benneteket tanítani. Majd a ballagásotokra eljövök, ha meghívtok.
Mindenkinek jó időt, jó egészséget, boldog, tartalmas nyári szünetet kívánok!
Katinéni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése