2021. május 7., péntek

Jó reggelt

Ismét köszönöm a tegnap reggeli remek hozzászólásokat! 💗

Így sokkal könnyebb ezt az online rendszert elbírni, hogy tudunk ilyesmiről is beszélgetni.

Ma elméletileg az utolsó online oktatásban eltöltött napotok van. Hétfőn jönni kell.

Kinek könnyebb, kinek nehezebb volt ez az elmúlt időszak.

Ha egy kívánságotok lehetett volna az online időszak elején, amitől jobban telt volna az elmúlt két hónap, mi lett volna az?

Azt ne írjátok, hogy: ha nem kellett volna tanulni. 😂 

Írd be magad!

Köszönöm!



12 megjegyzés:

  1. Jó reggelt. Nekem az, hogy bárcsak jobb idő lett volna, hogy ki tudtam volna menni tanulni az udvarra is.

    VálaszTörlés
  2. Jó reggelt!Addig volt a legjobb míg nem tartottuk meg az összes órát(kivételek amik elmaradtak),így nehezebb lett.

    VálaszTörlés
  3. Jó reggelt! Nekem az lett volna a jó ha valaki hétvégenként eljött volna velem a városba vagy a parkba. De nem mert senkit sem engedtek el.

    VálaszTörlés
  4. Jó reggelt! Nekem az, hogy csak a tényleg fontos órák legyenek megtartva.

    VálaszTörlés
  5. Jó reggelt🌹,ha nem adtak volna hirtelen sok feladatot.🌹

    VálaszTörlés
  6. Jó reggelt(Martin)
    Ha több szabadidő lett volna.

    VálaszTörlés
  7. Jó reggelt! Nekem az, hogy kevesebb feladatot kapjunk.

    VálaszTörlés
  8. Jó reggelt!Ha techmikából nem lett volna omline óra

    VálaszTörlés
  9. Jó reggelt
    Kata!
    Ha nem kellett volna mindíg a telefon előtt ülni.

    VálaszTörlés
  10. Jó reggelt! Nekem az, hogy sokkal kevesebb feladatot kapjunk!

    VálaszTörlés