2021. május 6., csütörtök

Jó reggelt

Köszönöm a tegnapi hozzászólásaitokat!

Ma azt szeretném kérni, hogy írj egy(-két) dolgot, amit szeretnél, hogy benne legyen a jövő évedben, amikor végzős leszel itt a suliban.  😁

 


Ha van kedved, nézd meg ebben a cikkben a videót, ahogy ez a két végzős diák - igaz középiskolások - még egy óriásit villantanak a közönségnek.

 https://haon.hu/kultura/helyi-kultura/oriasit-enekelt-ket-balashazys-diak-a-hetfoi-avaton-3578643/

Szerinted minek örülnének a mi idei nyolcadikosaink?

Mivel tudnánk meglepni őket, hogy emlékezetes maradjon számukra az utolsó napjuk itt a suliban?

Köszönöm, ha válaszolsz.

Írd be magad!😊

 


14 megjegyzés:

  1. Jó reggelt!
    Én arra gondoltam,hogy egy utolsó kis fejtörős feladatsor jó lenne, mert a feladat végén egy óriási vagy egy kisebb kis plakát várná őket amire szépeket és jókat írt egy csomó gyerek.

    VálaszTörlés
  2. Jó reggelt.Hasonló mint a Kingáé plakátos.A mi ballagasunkra nem kell sm szerintem.Ugy is emlékezni fog az egész suli erre az osztályra🤣

    VálaszTörlés
  3. Jó reggelt. Nekem is tetszik Kinga ötlete.

    VálaszTörlés
  4. Jó reggelt🌹Szerintem az utolsó nap elkène menniük pl fagyizni vagy amit lehet a virus miatt.Az utolsó napot töltsék együtt.

    VálaszTörlés
  5. Jó reggelt(Martin)

    VálaszTörlés
  6. Jó Reggelt!A bolondballagásnak örülnének ,amikor a lányok fiuk és forditva.Látogassák meg a Malom utcai óvodát,mert sokan oda jártak

    VálaszTörlés
  7. Jó reggelt! Közös élmények pl: osztálykirándulás,fagyizás

    VálaszTörlés
  8. Jó reggelt! Szerintem a bolond ballagás emlékezetes lenne.

    VálaszTörlés