2020. június 4., csütörtök

Irodalom június 4.

Kedves Mindenki!

Sajnos a múlt órai házi feladatot 12 ember készítette csak el. Ilyen kevés írást még nem kaptam.
Kérem, hogy tartsatok ki a tanév végéig!

Ma online egyeztetés 9 órakor!

Az elmúlt alkalommal magatokhoz írtatok útmutatót, az őszinteségetekért hálás vagyok.
Másolok a beadott munkákból néhány mondatot, lehet találgatni, kikhez tartoznak..

Szeretem a detektíves műsorokat.
Nem szeretem a Fortnitot.
Nagyon szeretek horgászni.
Nagyon csípem az epret.
Szeretek izgalmas filmeket nézni, a kedvenc filmem a Végtelen útvesztő.
A kedvenc állatom az a farkas.
Mindig későn alszom el , de korán kelek . Nem tudom , hogy sikerül , de mindig kipihenem magam .
Szeretem a gumicukor összes fajtáját.
Az étkezőasztalnál van saját helyem,utálom,ha valaki odaül ,ha vendég érkezik ,akkor figyelmeztetem rá.
Nagyon szeretek dalt is írni.
Ha már felkelek, nem birok ki még 10p-et sem, hogy ne kelnék ki az ágyból,és hogy ne kezdjek hozzá valamihez.

Mai feladat:
Sokan írtátok, hogy szeretitek a filmeket, sorozatokat, volt aki a könyveket, jó zenéket. 

Azt szeretném kérni, hogy küldjetek nekem egy általatok választott dalszöveget magyarul VAGY verset, ami különösen tetszik neked. Emailben vagy messengeren várom! Kérek hozzá egy rövid indoklást: miért ezt választottad! (ne felejtsd el, a véleménynek is vannak formai követelményei a rövidsége ellenére)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése