2020. március 24., kedd

Reggeli köszönés

Szép reggelt mindenkinek!

Bár kissé havas...Brrrrr!

Fantasztikus hírem van mára! 18 válasz született a tegnapi beköszönő osztályfőnöki bejegyzésre!
Zsoltika sajnos még nem talált ide, de nem adom fel a reményt, hátha sikerül! Aki látja online, irányítsa ide, hogy köszönjön be ő is minden nap, légyszi.
Na akkor most tegyük meg a következő lépést! Mivel látom, hogy hány órakor írjátok a köszönést, figyelni fogom, hogy kik azok akik ezt megteszik délelőtt tíz óráig. Ők külön dicséretet fognak kapni, mert rekord idő alatt megértették a feladatot.
Igen, ez azt jelenti, hogy addig fel kell kelni és meg kell nyitni az aznapi feladatokat. Munkanap:)
Ferkónak is.

Hajrá!
Kérlek, hogy köszöntsd társaidat ma reggel itt a virtuális tantermünkben, és írd a köszönés mellé, hogy mi hiányzik legjobban a bejárós suliból!

Nekem az hiányzik legjobban, amikor bejöttök az I/5-be szünetben csak úgy meglátogatni. Elmesélitek mi volt úszáson meg ilyenek. 😊💓👩💬

Erről jut eszembe! Van is egy jó kis videóm ezzel kapcsolatban: ez az.
Csak kérlek, ne próbáljátok ki otthon!😁 

Szép napot! Évinéni 

22 megjegyzés:

  1. Kata jelen!Jó reggelt!
    Nekem a legjobban a bejárás hiányzik.

    VálaszTörlés
  2. Jó reggelt ! Nekem az hiányzik a legjobban , hogy nem látom minden nap a barátaim. Úgy mint a suliba .

    VálaszTörlés
  3. Jó reggelt! Nekem legjobban a barátok hiányoznak.

    VálaszTörlés
  4. Jó reggelt! Nekem a barátok hiányoznak.

    VálaszTörlés
  5. jó reggelt! Nekem a barátok hiányoznak.

    VálaszTörlés
  6. JÓÓ REGGELTMINDENKINEK KICSIT KÉSŐN IRTAM ( NEKEM IS A BARÁTAIM HIÁNYOZNAK NAGYO HOGY NEM LEHETEK VELÜK EGYÜTT):)

    VálaszTörlés
  7. Jó reggelt mindenkinek és szép napot kívánok nektek:)

    VálaszTörlés